Pakej Resepi Rahsia Taufufah dan Air Soya

on Monday, May 6, 2013

Pakej Resepi Rahsia Taufufah dan Air Soya

Hi semua! Pernahkah anda menikmati hidangan Taufufah Cendol, Taufufah Krim Karamel, Taufufah Jagung Koktel, Taufufah Kek Karamel, Taufufah Jelly Strawbery, Taufufah Air Tebu dan banyak lagi. Memang COOL kan menikmati pelbagai hidangan taufufah special edition ini, lebih hebat dari hotel 5 star.
Memang murah. 

Dengan sekilo kacang soya yang berharga RM3.00 dapat menghasilkan satu tong besar taufufah. Satu penjimatan seumur hidup anda. Tambahan lagi anda boleh menjana pendapatan sampingan daripadanya.


Testimonial pembeli pakej resepi rahsia taufufah dan air soya;
Pakej lengkap Rahsia Taufufah merupakan tutorial lengkap mengajar anda membuat aneka taufufah dan air soya yang berkualiti, putih, licin dan berkilat. Anda juga turut didedah penggunaan mesin air soya, pengiraan kos dan strategi bisnes pasar malam. Starter kit juga disediakan. Pembelajaran pakej ini menggunakan video, text dan gambar dengan suara yang jelas memastikan anda mampu menghasilkan taufufah yang enak.
Video Ebook Air Soya + Aneka Taufufah+ Tauhu Lembut / Keras 
Harga Pakej : RM60.00 
(Harga Termasuk DVD + Starter Kit + Penghantaran)

Pada yang berminat untuk dapatkan maklumat  lebih lanjut boleh klik pada banner dibawah atau klik sini.



Anda akan terima starter kit dan DVD yang mengandungi kesemua modul dan bonus di dalam laman web ini. Starter kit dan DVD akan diposkan ke rumah anda. Yang penting anda akan pandai membuat aneka taufufah dan air soya
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Resepi Masakan 2 All Rights Reserved